justmeandyou

Alla inlägg under september 2010

Av rebecca - - 30 september 2010 19:57

lääängtar te helgen as mke!


FREDAG: Sovmorgon,spanska,idrott, inställd matte lektion   Hem å duscha, kanske stan med mamma. Träffa älskling på kvällen.


LÖRDAG: Träffa Fanny, senare träffa David & Pontus, kolla film hemma hos mig antagligen.  


SÖNDAG: Ingenting planerat.

Av rebecca - - 30 september 2010 16:02

ser ni min nya header?   

Tack Fanny som gjort den hihi

Av rebecca - - 30 september 2010 14:41

gjort något dom du sagt att jag absolut inte får göra. Jag är ärlig jag har verkligen inte gjort nått som du sagt att jag inte får göra. Endå kan du inte lita på mig just precis nu! Jag vill detta sjukt mycket och du måste lite på vad det är jag säger. Undvik inte hela tiden :s

Det är inte det att jag inte älskar dig, men jag vill så gärna. Låt mig, lita på mig! Varför skulle jag göra något du sagt att jag absolut inte får göra nu när jag aldrig gjort det innan?

Av rebecca - - 30 september 2010 14:39

hihi, dansade umba idag på musiken. Har typ bara spenderat dagen i gymnastiksalen. bara jag som tycker att denna dagen har gott ovanligt snabbt? Fast skönt i försig   

Av rebecca - - 29 september 2010 20:49

Här nedanför har ni en video där ni kan se hur man göra grafitti naglar! Riktigt coolt och snyggt! Såg att min kompis Fanny hade sånna idag, hihi  


Nagellacket är från Isadora.


Av rebecca - - 29 september 2010 20:29

hihihi, ser ni rubriken? så bääst , ska köra med den kommentaren nästa gång jag ramlar (y)


Japp konfan idag då, typ gjorde tavlor och skulle sedan sätta dit en bibel text, valde en som handlade om kärlek, hihi   


& förlåt för att jag är så dålig på att lägga upp outfits :o

Men har verkligen inte haft nått speciellt på mig typ. och imon har jag idrott och sen ska vi dansa sumba(stavning) i musiken så blir bara mjukisbrallor då. Men på fredag om jag hinner kan jag slänga upp en bild! Ska till stan på fredag efter skolan också,    vill så gärna ha en kofta på giiiiiiiiiiinaaaaaaaaa (a) hehe


oj så mke text det blev heelt plötsligt :o


bjuder på en lite bild också pusshey


  

Av rebecca - - 28 september 2010 18:09

heejjjj  


Blir ingen outfit idag, har ingenting speciellt på mig egentligen.


Har ju haft orientering idag, så bara gått runt i mjukisbyxor och tjockkofta. Hehe, kanske ska berätta lite om hur det gick på orienteringen..


Jag och min kompis Emma sprang tillsammans, allt gick bra tills vi började följa efter Valmir&Krenar, hoppade över små bäckar, och sånt skit :s

Sen stack dem till där vi började för dom hade kört mycket längre än oss. Så jag & Emma gick heeeeeeeelt vilse sen :o

Vi skulle vara tillbaka 12.11 Vi va tillbaka 12.12. Bara en minut försenade! Fast eftersom vi bara hade hittat två kontroller.. 1 & 3:an. Och vi kom en minut försent, så dras det typ två eller ett poäng. Så har nog bara 2 påäng typ. Menmen, mina ben är heeeeeeelt förstörda haha, eftersom jag hade shorts på mig.. smart becca!   


Har precis haft utvecklingssamtal, gick as bra..


Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu!


Puss


Av rebecca - - 27 september 2010 20:37

japp, honungsmjölk och idol. fryser som fan ;s

puss


hihi jag just nu   


  

Presentation


Välkommen till min lilla blogg!

Jag heter Rebecca Olsson född den 30 juni 1996. Bor med min mamma,syster & lillebror.I min blogg kan ni läsa om allt möjligt antar jag. Både
tråkiga oitressanta saker, men även roliga saker med hoppas jag!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards